סוגי דקים מעץ


דק לגינה ואפילו למרפסת יכולים להיות האלמנט שישנה לחלוטין את הבית. הוא מכניס הרבה צבע לבית, הוא חזק ועמיד לאורך שנים ולמעשה עם צמחייה הוא ייצר מראה טבעי שאפילו בית בעיר הכי צפופה יוכל ליהנות מפינה שנדמית כאילו היא בטבע. יש מגוון רחב של דקים מכל מיני סוגי עצים וזה הזמן להכיר את הבולטים שבהם.

סוג העץ לפי תקציב ופרמטרים


יש לא מעט סודי עצים שמהם תצטרכו לבחור את הדק הבא שלכם. אחרי ההחלטה שהדק הוא הפתרון הכי טוב לשינוי שאתם מחפשים, תצטרכו להבין מה טווח המחירים ומה אתם יכולים להעמיד נוכח התקציב שלכם. כמו כן, חשוב מאוד להתרשם מכל היתרונות והחסרונות של כל סוג וכך תדעו מה מתאים לאופי השימוש שלכם. חשוב לזכור שגם הגוון והעיצוב משמעותיים הרי שלכל עץ יש את הגוון שלו. דק איפאה, דק סינטטי או בכלל דק סינטטי? הנה כמה תכונות שחשוב שתכירו.

מה טוב ורע בכל דק?


·         דק איפאה הוא אחד מהדקים שממותגים גדר יוקרה. באופן כללי עץ האיפאה הוא עץ יחסית יקר בעיקר בגלל הקשיחות שלו, כאשר המקור שלו בברזיל. הוא עץ קשה מאוד וכך גם היתרונות של הדק שיורכב ממנו. הדק יהיה עמיד מאוד לאורך זמן, ניתן להעמיס עליו ציוד כבד וכך יכול להיות פינה נהדרת לרהיטים כבדים ככל שיהיו. הגוון שלו חום כהה מאוד.
·         דק במבוק הוא אחד מהדקים היותר מתועשים שיש כיוון שבמצבו הטבעי אינו יכול לשמש כדק. יש לכך חסרונות אך גם יש יתרונות מרשימים כאשר דק זה יכול למעשה להגיע במחירים הרבה יותר משתלמים למי שמחפש דק חזק אך תקציב האיפאה לא עומד לרשותו. הצבע שלו מעט יותר בהיר אם כי עדיין כהה.

דק סינטטי: לא עץ אבל נראה כמו עץ


דק איפאה
דק איפאה
 יש חסרון אחד מאוד בולט בדק הסינטטי כי לא כמו דק איפאה או דק אורן, הוא לא מרגיש כמו עץ. אתם יכולים לדרוך עליו ולהרגיש זאת אך למעשה הוא נראה כמותו אפילו בגוון. היתרונות גדולים מאוד כיוון שאפשר לבחור את הדק בגוון הכי מתאים עבורכם, ניתן לבחור מגוון צורות בקשת רחבה של אפשרויות וכמובן שתכונות העמידות שלו הכי טובות שיש בשוק, כי עשו אותו במיוחד למשימה זו.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטרת ספסלי עץ עירוניים

פתרונות הצללה לבריכות

פרגולות עץ