פתרונות הצללה לבריכות


הבריכה יכולה להיות מקום מתעתע במיוחד. מצד אחד המתאר המימי נותן תחושה בטוחה כנגד השמש והרי אנו לא מרגישים את הזיעה, שנשטפת באופן אוטומטי כאשר נטבול בה, אך מצד שני השמש עדיין על ראשנו ואנו יכולים לסבול ממכת שמש ובמקרה הטוב רק מהתייבשות.

מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה?

כדי לפתור את הבעיה יש צורך למצוא פתרונות הצללה מתאימים לבריכות. פתרונות הצללה אלו יכולים להיות יקרים או זולים, קבועים או זמניים, והכול למעשה תלוי במתאר. יש בריכות פרטיות שיצטרכו פתרון זמני בלבד כיוון שחודשים מסוימים הבעלים שלהם ירצה ליהנות משמש חמימה על ראשו, ויש אנשים אחרים וביניהם גם בריכות ציבוריות, שיצטרכו פתרונות הצללה קבועים. בכל מקרה יש מגוון רחב של פתרונות כאשר אחד הפתרונות הבולטים הן רשתות צל. מדוע הן פתרונות מומלצים?

היתרונות של רשתות צל להצללת הבריכה

רשתות צל·         יש בריכות רבות שנמצאות במקומות מקורים בנויים וכאשר הרצון הוא שהבריכה תהיה מוצללת בעלת קירוי בנוי אך לא כזה שמשרה אווירה סגורה מידי, אנשים רבים בוחרים בפרגולה. אין ספק שפרגולה יכולה להיות פתרון נהדר אך בהשוואה לרשתות צל מדובר על פתרון יקר במיוחד. זה אחד היתרונות החשובים ביותר של רשתות הצל, הן זולות מאוד. רשת צל עולה כחצי ממחירה של פרגולה וכמובן שההתקנה שלה פשוטה למדי.
·         ההתקנה הפשוטה של רשתות צל הופכת אותן לאטרקטיביות הרבה יותר מכל פתרון אחר. כל מה שצריך לעשות כדי שרשתות הצל יהיו במקומן הוא למתוח אותן ולקבע אותן באמצעות וו תלייה. רשתות הצל אמנם קלות משקל ודקות מאוד אך הן עמידות מאוד לאורך זמן וכך למעשה ניתן ליהנות שנים על גבי שנים.

קל לעצב וקל לבחור

מהסעיף האחרון נובע עוד יתרון משמעותי ביותר, האחסון של הרשתות. כאשר אין צורך או רצון ברשתות לתקופה מסוימת ניתן להסיר אותן בלי בעיה, לקפל אותן ולאחסן אותן. כך למעשה הפתרון הופך להיות אטרקטיבי במיוחד לאלו שמעוניינים בהצללה לפרקים, למשל רק כאשר יש ימי חמסין או רק בתקופה מסוימת בשנה. כל היתרונות האלו מצטרפים ליתרון החשוב שהוא העיצוב, כי רשתות הצל מציגות אפשרויות מגוונות במיוחד.




תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטרת ספסלי עץ עירוניים

פרגולות עץ