שולחנות קק"ל – הפתרון הטוב ביותר לפינות ישיבה טבעיות

הרבה אנשים מחפשים פתרונות יצירתיים שיהיו גם טבעיים וגם מעוצבים ויתאימו לגינה שלהם. גינה היא לא דבר מובן מאליו בבנייה המודרנית שהולכת ונעשית יותר ויותר גבוהה ואם יש לכם גינה המסע לעבר פינות ישיבה מתאימות לא יהיה קצר.
פינת ישיבה לגינה צריכה מצד אחד להיות מעוצבת ומצד שנייה להיות עמידה ויש אנשים שמעוניינים בפינות קבועות שיהיו בשמש באופן קבוע.
שולחנות קק"ל יכולים להיות היתרון המושלם וגם אם נראה לכם שאתם לא יודעים מה הם, ככל הנראה נתקלתם בהם מספר פעמים רב במהלך חייכם.

מהם שולחנות קק"ל?

שולחנות קק"ל הם שולחנות איכותיים וחזקים מאוד שיכולים לשרוד בתנאים הכי קשים שיש. שולחנות אלו זכו לשם שולחנות קקל מכיוון שהם בדרך כלל נתרמים על ידי קק"ל, הקרן הקיימת לישראל, לבסיסים צבאיים רבים ולשמורות טבע רבות. כמובן שבשמורות הטבע של קק"ל ניתן למצוא שולחנות כאלו שהמאפיינים שלהם זה שהספסלים והשולחן מחוברים זה לזה. כך למעשה באותו מוצר יש גם ספסל, וגם שולחן ובדרך כלל יש גם פרגולה מחוברת שיוצרת צל על היושבים.

מהם היתרונות של שולחן קקל?

1.   שולחנות קקל מביאים הכול בעסקת חבילה אחת. כך למעשה אין צורך להציב גם ספסלים וגם שולחנות מה שיכול להיות קורץ מאוד לגנבים. אנשים רבים גונבים ריהוט רחוב וריהוט שיש בשמורות טבע לטובתם האישית ועולה הצורך למצוא ריהוט מספיק כבד ומספיק חזק שאנשים לא יצליחו לגנוב כל כך בקלות. שולחנות קק"ל כבדים מאוד ופינת ישיבה כזו דורשת לפחות ארבעה אנשים וכלי רכב גדול מה שהופך את המשימה לקשה הרבה יותר.

2.    שולחנות קקל עמידים לכל תנאי מזג אוויר. כשצריכים לבחור ספסלים ציבוריים עולה הצורך בספסלים ושלחנות שיהיו חזקים במיוחד ולא חשוב עד כמה השמש תהיה חזקה או איזו סופה תשתולל בחוץ. שולחנות קקל יכולים לעמוד בכל סופה שהיא ולא משנה כמה גשם יירד, העץ לא יתנפח ויישאר שלם, גם רוח חזקה במיוחד לא תוכל להזיז את הספסלים הכבדים וגם שמש חזקה במיוחד וממושכת לא תיצור נזק שיוציא אותם משימוש.

מאיפה ניתן לרכוש שולחנות קק"ל?

יש מספר חברות שמשווקות ומייצרות ספסלי עץ ופינות ישיבה שמתאימות לשימושים חיצוניים וכדאי לכם לבדוק גם את האפשרות של שולחנות קקל. שולחנות כאלו לא רק שיכולים להיות עמידים מאוד אלא להיות פתרון יצירתי ומקורי שאין להרבה אנשים שולחנות כאלו יספקו לכם חווית פיקניק ביתית ויש שולחנות שגם מגיעים להרכבה עצמית. לפני שאתם רוכשים שולחנות קקל מומלץ לחפש בכל המקומות ולבצע סקר שוק כדי להתרשם מכמה שיותר דגמים וכמובן לקבל כמה הצעות מחיר.

למה חשוב לשים לב בשולחנות קק"ל?

כשאתם קונים שולחנות כאלו חשוב לוודא שמדובר ביצרן אמין ואיכותי והשולחן באמת יהיה חזק ויציב. שולחן קק"ל אמנם יכול להיות מאוד מעוצב אך ובראש ובראשונה הוא צריך להיות עמיד, כיוון שאם הוא לא עמיד, הוא לא יהיה שונה מאף שולחן חוץ אחר. חשוב לוודא את איכות העץ ממנו הוא מורכז, האם מדובר בעץ מלא או בתערובת וכמובן לבדוק את החיבורים שלו, את היציבות שלו ואיך לא, את העיצוב. יש שולחנות וספסלים בהירים, יש כהים, יש אדמוניים ולכן המשימה בבחירה לא פשוטה.

איפה ניתן לראות שולחנות כאלו?

את השולחנות העמידים והטבעיים הללו ניתן למצוא בבסיסים צבאיים, בפארקים ציבוריים וכמובן בשמורת טבע רבות. את השולחנות הללו כולנו מכירים מהשירות הצבאי או מהפיקניק האחרון שעשינו עם המשפחה כאשר השולחנות האלו נתפסים כמאוד שימושיים ויכולים להיות בשימוש אפילו עשרות שנים, כאשר חלק מהם עשויים מעץ וחלק עשויים מאבן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטרת ספסלי עץ עירוניים

פתרונות הצללה לבריכות

פרגולות עץ