פרגולות עץ


הפרגולות הן מתקנים חשובים מאוד בארץ ואפשר לומר שבלעדיהן, אפילו הבריאות שלכם תיפגע. השמש החזקה יכולה לפגוע באיכות החיים שלכם וגם הגשם בחורף יכול לגרום לגינה שלכם להיות שטח מת שאף אחד לא נהנה ממנו. פרגולות העץ יכולות להיות מושלמות בשבילכם ובמאמר זה נסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת עליהן.

הפרגולות הכי טבעיות שיש

ההצללות הנפוצות ביותר בארץ, בין אם במקומות ציבוריים ובין אם בבתים ובשטחים פרטיים הן פרגולות עץ. נכון שפרגולות אלומיניום מספקות כמה יתרונות ברורים עליהן, אך עדיין אין תחליף לעיצוב הטבעי של העצים השונים שנותנים לנו אפשרות לקבל אווירה פסטורלית כל כך בבית. פרגולות העץ זולות מאוד ועולות חצי מהמחיר מאשר אלו העשויות מאלומיניום, הן משתלבות נהדר עם מחסנים מעץ וגדרות מעץ והאוויר איתן מיוחדת. אם נראה לכם שאין מספיק דגמים וצבעים עבורכם, כדאי שתתרשמו מהקטלוגים השונים כי יש צורות וגוונים רבים במיוחד.

פרגולות עץ
פרגולות עץ

דברים שכדאי לדעת על פרגולות מעץ

·         אנשים רבים חוששים מפרגולות מעץ בגלל התחזוקה שלהן. את הפרגולה תצטרכו אמנם לנקות כמו כל אחת אחרת ותצטרכו גם לצבוע אותה אחת לתקופה, אך כיום הפרגולות עמידות הרבה יותר מבעבר והתחזוקה הזו תהיה מינימלית ביותר. ביחס למחיר שתצטרכו לשלם על פרגולות אחרות, פערי המחיר עדיין יהיו מכריעים לטובת אלו אשר עשויות מעץ.
·         הן יכולות להיות מותקנות בכל שיטה שהיא כולל פרגולות תלויות. אחת כזו על עמודים היא אמנם הנפוצה ביותר שיש בבתים ובמקומות ציבוריים אך היא לא הטובה ביותר שכן היא פוגעת בריצוף ותופסת מקום. פרגולת עץ תלויה תהיה פתרון נהדר ולא רק לגינות או מרפסות קטנות אלא לכל מקום שרוצה עיצוב מרשים יותר ונוחות ברמה הגבוהה ביותר.

איפה יש פרגולות עץ?

פרגולות העץ נפוצות מאוד בבתים פרטיים בישראל אך ניתן לראות אותן גם במרפסות רבות בבניינים רבי קומות. בנייני מגורים אלו לא מקשים על התקנת הפרגולה בשום שלב כאשר ההתקנה שלה אורכת כמה שעות ספורות. ניתן לראות את הפרגולות האלו גם בפארקים ציבוריים, שמורות טבע, בכיכרות בערים ולמעשה בכל מקום שבו יש צורך לספק מקום נוח, מוצלל ונעים לשבת בו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטרת ספסלי עץ עירוניים

פתרונות הצללה לבריכות